miércoles, 21 de marzo de 2012

L'AIGUA: EFECTES DE L'AIGUA DE L'AIXETA,, DESTIL.ADA, EL SOL I LA MÚSICA SOBRE AZUKIS

"Prefereixo una petita certesa a una gran mentida"
Leonardo da Vinci

L'aigua. El 70% del planeta terra en conté. I els éssers humans adults també la contenen en aquesta proporció aroximadament (en els nens aquesta quantitat és més gran i a mesura que envellim aquesta quantitat és menor). Per tant, no hi ha dubte que aquesta és prou important.

L'aigua te diverses funcions, totes elles fonamentals per a la vida. Però no, no us parlaré d'això. Podeu trobar molta informació sobre aquest punt en infinitat de llibres o per internet (CLIQUEU AQUÍ). M'interessa més parlar-vos d'altres aspectes no tan comuns.

Un d'aquests aspectes és la possibilitat de que l'aigua sigui portadora de determinada informació com pot ser la de la música. Ben conegut és el treball de Masaru Emoto sobre els missatges de l'aigua.

Però amb la intenció de trobar respostes, vaig realitzar una petita experiència casolana, i la veritat que algunes coses em varen sorprendre força.

Vaig treballar sobre la hipòtesi que quant més informació tindria l'aigua, resultats més bons, i per això vaig agafar uns azukis (un tipus de llegum vermellós amb forma arronyonada) i els vaig repartir de tres en tres en 4 gots diferents.

Cadascun dels gots contenia:
  1. Aigua de aixeta
  2. Aigua destil·lada1
  3. Aigua destil·lada i solaritzada2
  4. Aigua destil·lada, solaritzada i “activada” amb música de Mozart.3

La quantitat d'aigua va ser exactament la mateixa en tos els gots i els vaig col.locar en el mateix lloc i a la mateixa hora. I els vaig deixar 5 dies.

El desenvolupament va ser dispar i curiós. Malauradament, només vaig fer fotografies al final del procés i vosaltres decidiu si creurem o no (si no, ho podeu repetir vosaltres i comparar resultats).

En les primeres 24 hores, no va haver-hi cap reacció. Només vaig observar que els azukis s'inflaven.

A les 48 hores, el got que contenia l'aigua de l'aixeta, els azukis començaren a germinar.

No és fins les 72 hores que el got amb aigua destil·lada, solaritzada i amb música comença a germinar. Curiosament, el got amb només aigua destil·lada no havia germinat gens (i no arribar a germinar). El got amb aigua destil·lada i solaritzada només presentar una lleugera germinació.

Però el fet més sorprenent vindrà en el 4rt i 5é dia. És en aquest moment en que el got amb aigua destil·lada, solaritzada i amb música creix de forma més ràpida que la resta arribant a superar en llargària la de l'aigua de l'aixeta. A més, l'aigua de l'aixeta donar una coloració grisosa al germinat que no es dona pas en el germinat de got amb el “tractament” més complert.





 AIGUA DE L'AIXETA


 
 
 AIGUA DESTIL.LADA


 

 
 AIGUA DESTILADA SOLARITZADA


 

 

AIGUA DESTILADA, SOLARITZADA AMB MÚSICA CLÀSSICA (en aquest cas, 72'52'' de música de Wolfgang Amadeus Mozart)


CONCLUSIONS

Cal dir que aquestes conclusions són fruit de la meva recerca, i per tant, cal continuar estudiant aquests tipus d'efectes, però aquesta és la meva experiència:
  1. L'aigua de l'aixeta sembla més activa en un primer moment, però els elements que conté fan que el germinat tingui un resultat final no tan “agradable” (observeu la coloració grisosa del germinat que ha crescut en aquest cas així com les restes que queden en el fons del destil·lador després de destil·lar l'aigua).

     Destil.lador d'aigua

     La col.loració groguenca del fons són les restes sòlides que quedan després de fer ús del destilador.

  2. L'aigua nomes destil·lada no te cap mena d'activitat.
  3. Posar l'aigua al sol en ampolla blava no sembla que tingui un efecte especial.
  4. El fet de posar l'aigua en contacte de les vibracions de la música fa que les seves molècules s'activin amb una informació diferent. Peró més curiós encara és el fet que primer, aquesta aigua no te cap efecte, però quant comença a reaccionar, el desenvolupament és molt més ràpid amb un germinat de molt millor qualitat que l'aigua de l'aixeta.

A partir d'aquí,.......

i en el proper article

MÉS ADDITIUS!!!!!

Entrevista a Andreu Gavilán, president d'AFCA (Associació de Fabricants i Comercialitzadors d’Additius i Complements Alimentaris).


1Vaig usar aigua de l'aixeta destil·lada per mi mateix amb un destil·lador.
2Aigua destil·lada col·locada en ampolla de color blau i posada al sol Hi ha qui defensa que l'aigua en aquestes condicions es revitalitza.
3Vaig col·locar l'ampolla, un cop solaritzada al davant d'uns altaveus emetent durant 72 minuts música de Mozart.























No hay comentarios:

Publicar un comentario